ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n55

pvc-asso.ir

نشست تجاری ایران - عمان

 

 

 

 

 

 

 

روسای محترم اتحادیه ها، سندیکاها و وانجمن ها

روسای محترم اتاق های بازرگانی شهرستان ها

روسای محترم اتاق ها/ شوراهای مشترک

 

با سلام

احتراماً پیرو اطلاعیه قبلی در اردیبهشت ماه سال جاری باستحضار می رساند، بدنبال هماهنگی های بعمل آمده هیات بلند پایه اقتصادی و سرمایه گذاری سلطان نشین عمان به سرپرستی جناب آقای یحیی بن سعید الجابری وزیر رئیس منطقه آزاد اقتصادی دقم به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی کشورمان و معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در منطقه آزاد دقم، از تاریخ 6 الی 8 مهر ماه سال جاری به تهران سفر خواهد نمود. این هیات ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه مورخ 1394/07/06 در محل ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهد یافت.

زمینه های کاری هیات مذکور بشرح ذیل می باشد:

پروژه احداث و تکمیل بنادر موجود، حوض های خشک تعمیر کشتی ها، نفت و گاز، صنایع پرورش آبزیان، کشاورزی، صنایع سنگین و نیمه سنگین، توسعه گردشگری، توسعه ساختمان سازی، خدمات، سرمایه گذاری، توسعه صادرات و صنعت خودرو.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب به اعضا محترم آن تشکل منعکس و در صورت تمایل برای شرکت در جلسه مذکور فرم ذیل را تکمیل و به فاکس شماره 88719619 ارسال نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88722564 تماس حاصل فرمایید. شرکت در جلسه مذکور رایگان می باشد.

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد