ارسال پاسخ

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6657

pvc-asso.ir

همایش لوله و اتصالات UPVC، تاسیسات ماندگار،ساختمان ایمن با همکاری وزارت کار برگزار می شود

انجمن لوله و اتصالات پی وی سی با همکاری وزارت کار همایشی با عنوان لوله و اتصالات UPVC، تاسیسات ماندگار،ساختمان ایمن با هدف ارتقای تاسیسات مکانیکی ساختمان ها در بخش فاضلاب و انتقال کابل های برقی برگزار می کند.

نظر به رسالت همیشگی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات PVC در حمایت از صنعت، ارتقای کیفیت ، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و توسعه بازار محصولات باکیفیت، اقدام به برگزاری همایشی یک روزه ملی با عنوان”لوله و اتصالات UPVC، تاسیسات ماندگار،ساختمان ایمن” در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲  و در محل هتل المپیک تهران نموده است.
هدف از برگزاری این همایش، ارتقای دانش فنی طراحان، مجریان و مهندسین ناظر در بخش تاسیسات مکانیکی و لوله های برقی ساختمان در مورد آمارهای مصرف ، ویژگیها و استانداردهای این محصولات است که با دعوت فراگیر از این جامعه مخاطبین در دستور اجرا قرار گرفته است.
بدون شک برگزاری هرچه بیشتر این نوع همایش ها و‌سمینارها و تقویت تعامل با مصرف کنندگان و مجریان، بهترین راهکار در جهت رشد و ترقی صنعت و ‌کیفیت تولیدات  این صنعت می باشد.

ویژه مهندسین ناظر، شرکتهای مشاوره و‌ طراحی  تاسیسات مکانیکی ساختمان ها و شرکتهای مجری در بخش تاسیسات  مکانیکی ساختمان 
با توجه به محدودیت فضای سالن( ۵۰۰ نفر) خواهشمند است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷  اعلام آمادگی خود به شرکت در این همایش ملی و تخصصی را با ارسال اطلاعات زیر به تلگرام یا واتساپ های مربوطه منعکس فرمایید.
بدیهی است پذیرش مهمانان گرامی در روز همایش بر اساس کارت های دعوت صادر شده طبق اعلام آمادگی های صورت گرفته ، انجام خواهد شد.

اطلاعات لازم جهت ثبت نام:
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
نام شرکت و سمت:
آدرس و کد پستی:

شماره های واتساپ و تلگرام: 09121452680

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد