ارسال پاسخ

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6758

pvc-asso.ir

استفاده از انرژی خورشیدی برای کاهش ردپای کربن در تولید PVC در بلژیک

در یک حرکت قابل توجه به سمت پایداری، Ineos Inovyn، یکی از شرکت های تابعه غول شیمیایی بریتانیایی Ineos، برنامه هایی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید PVC خود در Jemeppe، بلژیک، فاش کرده است. این ابتکار، گامی اساسی در کاهش انتشار کربن مرتبط با یکی از بزرگترین کارخانه های تولید پی وی سی اروپا با ظرفیت 420 هزار تن در سال است.

این پروژه شامل یک قرارداد خرید برق 15 ساله (PPA) برای ایمن سازی تمام برق تجدیدپذیر تولید شده در سایت Jemeppe است.

تعهد Ineos Inovyn به اقدامات پایدار، با معرفی انرژی خورشیدی به فرآیند تولید PVC خود در کارخانه Jemeppe در بلژیک شکل ملموسی به خود می گیرد. سایت Jemeppe به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع های تولید پی وی سی در اروپا با ظرفیت چشمگیر سالانه 420 هزار تن، قرار است با اجرای تاسیسات خورشیدی 60 مگاواتی دستخوش تحول شود. این سرمایه گذاری مهم نه تنها گواه بر تعهد Ineos Inovyn به مسئولیت زیست محیطی است، بلکه یک حرکت استراتژیک به سمت تنوع بخشیدن  در استفاده از منابع انرژی است.

در یک توسعه موازی و به همان اندازه پیشگامانه، Ineos Inovyn خط جدیدی از محصولات کلر قلیایی با کربن فوق العاده کم (ULC) را معرفی می کند. هدف این توسعه نوآورانه، ایجاد انقلابی در صنعت کلر قلیایی با دستیابی به کاهش چشمگیر تا 70٪ در انتشار دی اکسید کربن در مقایسه با میانگین صنعت است. راه اندازی محصولات کلر قلیایی ULC یک گام اساسی در کاهش اثرات زیست محیطی مرتبط با تولید سود سوزآور، پتاس سوزآور و کلر است.

ادغام انرژی خورشیدی در تولید PVC در کارخانه Jemeppe مزایای قابل توجهی را به همراه دارد. فراتر از کاهش انتشار دی اکسید کربن به میزان تخمینی 14000 تن در سال، این ابتکار به هدف کلی تقویت بخش تولید مواد شیمیایی پایدارتر و سازگار با محیط زیست کمک می کند. با تنوع بخشیدن به منابع انرژی، Ineos Inovyn نه تنها فرآیند تولید پاک‌تر را تضمین می‌کند، بلکه اثرات زیست‌محیطی که به طور معمول با تولید PVC مرتبط است را نیز کاهش می‌دهد.

معرفی محصولات کلر-قلیایی بسیار کم کربن توسط Ineos Inovyn نشانگر جهشی انقلابی به سمت تولید شیمیایی سبزتر و پایدارتر است. این خط تولید نوآورانه با دستیابی به کاهش قابل توجه تا 70٪ در انتشار دی اکسید کربن در مقایسه با میانگین صنعت، استاندارد جدیدی را برای مسئولیت زیست محیطی در بخش کلر قلیایی ایجاد می کند.

ادغام استراتژیک انرژی های تجدیدپذیر در هر دو فرآیند تولید PVC و کلر قلیایی با تلاش های جهانی برای گذار به سمت شیوه های صنعتی پاک تر و پایدارتر است. Ineos Inovyn با پیشروی در اتخاذ این فناوری‌های نوآورانه، نمونه‌ای برای صنعت تولید مواد شیمیایی است و نشان می‌دهد که سودآوری و پایداری می‌توانند دست به دست هم دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد