ارسال پاسخ

۲۹ فروردین ۱۴۰۳
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n6833

pvc-asso.ir

شرکتSikora مجموعه ای از سیستم های اندازه گیری پیشرفته برای اندازه گیری لوله های پلاستیکی ارائه می دهد

سری Centrewave 6000 لوله های با قطر 32 تا 1600 میلی متر را با لمس یک دکمه اندازه گیری می کند. در NPE2024 شرکت Sikora سیستم های اندازه گیری شیلنگ، تیوب و لوله های پلاستیکی روی خطوط اکستروژن را ارائه خواهد کرد که یک گام رو به جلو است.

Sikora سری جدید Centrewave 6000 دستگاه های خود را بر اساس فناوری امواج میلی متری به نمایش خواهد گذاشت. اپراتورها می توانند لوله ها و تیوب ها را در اندازه های 32 تا 1600 میلی متر با لمس یک دکمه اندازه گیری کنند. با حذف نیاز به محیط (آب)، کالیبراسیون، یا پارامترهای از پیش تنظیم، Centrewave اندازه گیری با استفاده از امواج را به صورت چرخشی ارائه می دهد. قطر و ضخامت دیواره در سراسر محیط کامل لوله با سطحی از دقت اندازه‌گیری می‌شوند که امکان بهینه‌سازی استفاده از مواد فراهم می‌کند.

فناوری اشعه ایکس باعث کاهش ضخامت دیوار می شود

در همین حال، Sikora's X-Ray 6000 Pro با کاهش ضخامت دیواره به کمترین مقدار مجاز، امکان کاهش استفاده از مواد را فراهم می کند. فناوری اشعه ایکس، ضخامت دیواره، قطر داخلی و خارجی را اندازه گیری می کند. این واحد را می توان بعد از اکسترودر، بین دو تانک خلاء / بخش خنک کننده یا حتی در انتهای خط برای اندازه گیری سرد قرار داد.

 

اسکنر آلاینده هایی به کوچکی 50 میکرون را تشخیص می دهد

Sikora برای حفظ یکپارچگی پلت های پلاستیکی با حذف کوچکترین آلاینده ها، Purity Scanner Advanced خود را توسعه داده است. نرم افزار یکپارچه با ارزیابی آماری، اطلاعاتی دقیق در مورد اندازه، مساحت و تعداد آلاینده های شناسایی شده در هنگام تولید را فراهم می کند و در اختیار اپراتور قرار می دهد.

 انواع مختلفی از دوربین ها را می توان در طراحی مدولار اسکنر بسته به مواد مورد بازرسی استفاده کرد، از جمله:

  • دوربین‌های نوری 25 میکرونی با وضوح بالا که لکه‌های سیاه و تغییر رنگ را تشخیص می‌دهند.
  • دوربین های اشعه ایکس برای یافتن آلودگی فلزی تا 50 میکرون.

با استفاده از این سیستم می توان از هزینه های تعمیر جلوگیری کرد و هزینه های مربوط به ماشین آلات و پرسنل و همچنین مدت از کارافتادگی و ضایعات به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

 به گفته ی مدیر شرکت سیکورا، مشتریان ما می توانند منتظر محصولات قابل اعتماد باشند که با عملکرد خود پیشرو هستند و سهم قابل توجهی در افزایش بهره وری و کارایی هزینه در تولید دارند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد